Dezorganizarea te costa mai mult decat ti-ai imagina. Daca spatiul in care lucrezi nu este ordonat, iti va afecta productivitatea si va contribui la anxietate. Nu iti mai pierde timpul si energia incercand sa gasesti acel act important.

Cu aceste sfaturi, organizarea biroului devine mult mai simpla. Un birou ordonat nu doar ca iti va oferi satisfactia organizarii, ci iti va creste eficienta, oferindu-ti mai multa claritate in gandire. Uite ce trebuie sa faci pentru a obtine un birou ordonat:

Arunca toate obiectele de care nu mai ai nevoie

Cu siguranta ai multe hartiute cu notite de care nu mai ai nevoie, pixuri consumate sau alte lucruri marunte de care ai uitat. Acum este momentul sa arunci toate aceste lucruri, plus altele de care nu mai ai nevoie sau pe care doresti sa le inlocuiesti. Astfel, vei face loc pentru lucrurile importante.

Gaseste obiectelor tale un loc permanent

In orice spatiu ordonat, fiecare lucru are destinat propriul lui loc. Asa ca incepe sa le atribui fiecarei categorii cate un loc: accesorii de birou intr-un  sertar, actele importante in altul, proiecte viitoare in urmatorul si tot asa. Astfel, lucrurile nu se vor mai incurca si vei stii sigur unde sa gasesti fiecare obiect.

Organizeaza sertarele

Un birou ordonat este organizat pana la ultimul detaliu. Astfel, fiecare sertar trebuie sa fie pus la punct. Foloseste dosare si accesorii de organizare precum cutii de acril sau plastic si sorteaza totul in subcategorii. Astfel o sa fie mai placut vizual si vei putea sa stii cu exactitate unde se afla fiecare document sau agrafa.

Curata noul tau birou ordonat

Nu te poti bucura de un birou ordonat, daca acesta nu este curat. In timp ce organizezi, sterge fiecare sertar in parte de praf si sterge bine suprafata biroului. De asemenea, curata-ti computerul si dezinfecteaza bine tastatura.

 

Sursa foto: Deposit Photos