• curatenia la birou si productivitatea

3 moduri surprinzatoare in care curatenia la birou influenteaza productivitatea

Intr-o companie de succes, nicio sarcina nu este lasata la voia intamplarii, iar ordinea si curatenia la birou nu sunt niciodata neglijate. Nivelul de curatenie și igiena de la locul de munca poate sa afecteze productivitatea, imaginea companiei si chiar sanatatea angajatilor.

Curatenia la birou si motivatia personalului

Conform unui studiu, realizat de CFAR (Center for Facilities Research), angajatii care lucreaza intr-un mediu de lucru murdar sau dezordonat au un nivel de stres mai ridicat decat cei care lucreaza in medii curate si ingrijite. Acest lucru se reflecta foarte bine si in rata de retentie a personalului de care se bucura o companie.

Cu cat mediul de lucru este mai dezorganizat, cu atat angajatii se simt mai putin responabili sa se comporte si sa lucreze profesionist. Moralul este scazut intr-o companie unde curatenia e lasata pe planul doi, iar acest lucru poate afecta atat comportamentul angajatilor, cat si calitatea muncii lor.

Curatenia la birou si imaginea companiei

Reputatia unei companii e foarte importanta in lumea afacerilor. Din acest motiv, o companie care nu reuseste sa mentina curatenia in sediu va pierde increderea si respectul clientilor sai, iar acest lucru se va reflecta si in bilantul de vanzari.

Gradul de curatenie si igiena din cadrul unei companii este si un indiciu asupra standardelor dupa care aceasta lucreaza. In perceptia generala, daca o companie nu isi pretuieste propria imagine, nu sunt prea multe sanse nici ca ea sa isi pretuiasca clientii.

Curatenia la birou si sanatatea personalului

Curatenia nu are doar un rol estetic, ci si unul de igienizare. Nu facem curatenie doar pentru ca „arata mai bine”, ci si ca sa ne protejam de boli si diferite infectii. Intr-un loc unde nu se face curatenie regulat, bacteriile si virusurile se raspandesc mai usor, iar angajatii se pot imbolnavi mai repede.

Mai mult, in absenta unui program frecvent de curatenie, orice angajat care vine bolnav la munca va raspandi bacterii care vor persista si care pot imbolnavi si alti angajati, perpetuand acest ciclu.

 

Sursa foto: Pexels

By | 2018-08-20T15:17:42+00:00 20 August 2018|Blog|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment